Translate

piątek, 14 grudnia 2012

keratyna w płynie provit recenzja

 
PROVIT KERATYNA W PŁYNIE LOTON
RECENZJA
 
Dzisiaj po szkole poszłam do Rossmana i zauważyłam taką jak na zdjęciu powyżej keratyne,kupiłam ją.Kosztowała ona 10 zł.Z tej firmy były jeszcze : jedwab w płynnie i coś jeszcze ale nie pamiętam co.Można to nałożyć na suche lub wilgotne włosy.Butelka zawiera 100 ml.Odrazu jak przyszłam do domu to to wyprubowałam i włosy moje są lśniące,ale to zawiera alkochol i wysusza strasznie włosy.Zapach:na włosach pachnie lub śmierdzi zależy dla kogo;alkocholem..Niestety ale to zawiera alkochol a szczególniej to Alcohol Denat.Zawiera witamine A,E,F no i keratyne oczywiście.
 
SPOSÓB UŻYCIA:
spryskać równomiernie suche lub wilgotne włosy na całej długości,nie spłukiwać
 
 
Zdjęcia z google grafika



NACIŚNIJ TUTAJ A NAKARMISZ PIESKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz