Translate

wtorek, 18 grudnia 2012

Olejek rycynowy-przyjaciel włosów i nietylko

OLEJEK RYCYNOWY
 
Olejek Rycynowy jest bardzo dobry na włosy.
Można go nakładać na końce włosów by się rzadziej rozdwajały,łamały lub żeby nie były suche.Jak go nałożyć?
Są na to 2 sposoby:
1.Przepłukać końcówki wodą i nałożyć olejek na nie ake nie za dużo i nie za mało.Możemy olejek spłukać po 30 min,po 2 godzinach a nawet całej nocy przespanej i rano je zmywamy i myjemy końcówki włosów szamponem i potem można dać odżywke.
Drugi sposób jest taki że poprostu moczymy całą głowe i nakładamy olejek na końcówki i potem zmywamy myjąc całą głowe a nie tylko końcówki.
 
Można go stosować na całą głowe by włosy łatwiej się rozczesywały i żeby troszke szybciej rosły i by były mniej poddane na wypadanie.
 
Ja już stosowałam na głowe i na końcówki lecz jest jedna tego wada;włosy są po nim tłuste i nawet jeżeli po nim będziemy myć 3 razy głowe to nic nie pomoże,ale nie chodzi mi oto że będą okropnie tłuste że nie będzie dało się wyjść na dwór tylko że będą takie tłustawe ale po 3 dniach powinno się to zmyć(jak ktoś myje codziennie)
Olejek ten można stosować do rzęs,też to robie raz w tygodniu,włoski rzęs są dłuższe i ,,lepsze''
Jak go nałożyć?Bieżemy patyczek do uszu i moczymy go w olejku i potem nakładamy tak go jakbyśmy chcieli pomalować je tuszem do rzęs.
Można go kupić w aptece za od 3 do 8 zł.Ja mój kupiłam taki jak na zdjęciu za 4 zł chyba.
 
 
 
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz