Translate

wtorek, 11 grudnia 2012

moje włosy(historia)

W tym poście opowiem wam o moich włosach.

Mam brązowe włos jbc.

2 lata temu miałam długie włosy , chyba do pasa ale już niepamiętam, niewiem czy były zdrowe bo się nimi nie interesowałam, potem nie  chciałam już mieć takich długich włosów i je ściełam w 2011 w wakacje  na takie do ramion i było ok ,pasowało mi to ponieważ chciałam mieć takie i nie tęskniłam za starymi, w styczniu 2012 miałam włosy za ramiona(dłuższe niż teraz mam aktualnie) i postanowiłam ściąć bo była dziwna moda na krótkie i razem z koleżanką mieliśmy takie do brody ,jej to pasowało a mi nie , z przerażeniem wróciłam do domu brzydka że masakra, Nigdy w życiu nie miałam grzywki ściętej nad oczami bo wiedziałam że bd brzydko ale wtedy mi się zachciało o mam co chciałam ,od wtedy pielęgnuje swoje włosy ,mam już do ramion,ale strasznie mi się niszczą moje włosy.Mam bardzo grube włosy,bardzo,niektóre są cieńkie a niektóre grube jak końskie włosy,ale one się nawet codziennie rozdwajają lub łamią, musze codziennie obcinać jakieś pojedyncze włoski moimi nożyczkami fryzjerskimi które niedawno dostałam na mikołajki.

                        Zdjęcie moich aktualnych włosów(zdjecie robione dzisiaj 11.12.12):
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz