Translate

czwartek, 20 grudnia 2012

Szampon HIPP -recenzja

 
SZAMPON HIPP
 
Szampon Hipp można używać od 1 dnia życia dziecka,można go też używać jak się ma więcej lat bo jest bardzo łagodny dla włosów i tla skóry głowy.
Kupiłam go w Rossmanie za 10 zł ale jestem pewna że w innych sklepach też powinnienem być.
On nie zawiera SLS , parabenów, silikonów , soli , Alkocholu i innych szkodliwych składników.
Gdy go pierwszy raz użyłam to jak go wzięłam do ręki to był taki ,,tłusty'' i myślałam że będę mieć po nim tłuste włosy bo to jest szampon dla dzieci ale tak nie było, włosy były czyste i odciążone od tych silikonów i innych.
Ten szampon to jeden z takich szamponów który nie ma sls,prawo ,pierwszy raz taki znalazłam. :)
 
Zapraszam do komentowania:)Komentarze mile widziane:)
 
A wy co myślicie na temat tego szamponu?
 

1 komentarz:

  1. też używam tego szamponu, on jest fajny.

    polecam

    ps:masz fajnego bloga

    OdpowiedzUsuń