Translate

czwartek, 13 grudnia 2012

Szczotka z włosia dzika

SZCZOTKA DO WŁOSÓW Z NATURALNEGO WŁOSIA DZIKA
 
Szczotka z włosia dzika wygładza włosy,łatwo się rozczesują,jest to dla nich dobre,włosy mogą się elektryzować,szczotka jest droga,mi babcia kupiła pod gwiazdkę(dopiero ją dostanę 24 grudnia) i ona kosztowała 75 zł.Ona była okrągła z w połowie była z włosia dzika w z drugiej połowy normalny plastik,w sklepiku były jeszcze całe szczotki okrągłe,ale były za 99 zł.
Ta moja szczotka została zakupiona we Wrocławiu w Renomie w malutkim sklepiku na środku przejścia korytarza i tam też były szapony i wg.Można też kupić ją w Rossmanie,są za 20 zł,czytałam kiedyś że takie tanie efektu nie przynoszą dlatego niechciałam jej kupować więc wolałam poszukać lepiej i znalazłam.Polecam tą szczotke,więc myślę że wy też taką zakupicie,ona wogóle nie niszczy włosów.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz